Gokceesubakan baştan sezeryana karar vermişsin bu daha güzel. Benim de aynı sebepten dolayı ve bebek kilo almadığından dolayı doktorum doğumu başlatalım dedi. 12 saat suni sancıdan sonra spinal oldum. İkisi birden olduğu için zordu. Bugün 5.günüm ve toparlandım. Ve spinal olduğum için mutluyum ki bebeğimi gördüğüm o ilk an inanılmazdı. O bütün çektiğim sıkıntılar gitti sanki birden