Gizemgksnmz Betul3737 ay bu konuyu bende merak ediyorum ben ilk gebeliğim de 6+4 de duymuştum bunda nasıl olacak merak ediyorum şuan 5+2 günlük cumartesi randevum var keseyi görürüz inşllah ama keşke kalp atışında erkenden duyabilsek ne güzel olurdu
Betul3737 Gizemgksnmz benimde salı günü randevum var ve salı günü tam 6 hafta oluyor,keseyim gördük rabbim kalp atışını da dinletmeye nasip etsin inşallah
Gizemgksnmz Betul3737 amin canım benim inşllah ben iş nediyle hafta içi gidemiyorum ben 6. Haftada gitmek istiyordum ama haftaya da sınavım var 2 bekleyemicem diye erken gidicem biraz umarım herşey yolundadır