sudeyl16 Arkadaşlar yarın kontrol günüm normalde haftada bir gidiyorum. Yarın yine gidip 500 lira bayılmak istemiyorum hiç her hafta aynı şey yani doğumu bekliyorum artık sonuçta. Sadece nstye girmeyi teklif edicem ya da bi sorun olur mu sizce
Kbraylmz1 sudeyl16 acile gitmek daha mantıklı devlet hastanesinde bişey uydurun sancım var gibi muayene ederler fiyatı yüksekmiş baya
Dark sudeyl16 gidip sadece nst ye girin sorun çıkarsa zaten muayene olursunuz. Muayene olunca 10 gün kontrol süresi var zaten her hafta para mı ödüyorsunuz
Tekilamrw Vallahi hep aynı dert 5 dk da 600 lük oluyoruz bide 170 nst 😄 Bebiş için herşeye değer diyoruz ama artık dayanacak gücümüzz kalmadı bizimde Şafak 16 🥲
Tekilamrw sudeyl16 evet aynen ☹️ bebekler iyi olsun da gerisi önemli değil demekten başka bir şey gelmiyor aklıma 🥰
Kubra_miray_szr sudeyl16 bende en son 34 haftada gittim doktorum 3 haftada bir çağırıyor ve bu son kontrolüm salı günü olavak ondan sonra doğum bende 300 lira veriyorum 500 çok fazla yaa
Yaseminsyn sudeyl16 ben de her hafta gidiyorum ama sadece nst girip doktora gösteriyorum 38 de alttan muayne etti 39 da tekrar nst girip göstericem muayne ücreti vermiyorum nst girip sonucu gösterin sadece bence