Cerennnn5858 benimde öyle günüm saatim hiç şaşmaz. Şimdi 1 gün gecikme olunca acaba dedim olabilir mi ama dün testte çıkmadı. 1 gün daha bekleyeyim. Evet testinde silik bir çizgi var ❤️❤️❤️ İnşallah hamilesindir korkma canım bende 3 ay önce düşük yaptım 2 aylıkken bebeğin kalbi durmuştu Allah hiç kimseye yaşatmasın. Anne olmak isteyen herkese sağlıklı hayırlı bir evlat nasip etsin. Bence hastaneye git kan ver testinde de silik çizgi var