Merhabalar yumurtlama günüm 14 Ağustos büyük ihtimalle o zaman hamile kaldım 2 gün önce de acilde kan verdim 2036 çıktı beta bana çok gibi geldi bu bebeğimden önce 5 haftalık bir düşüğüm var, şimdiki bebeğimin haftasıyla betası uymuyor bana çok gibi geldi sizce normal bir durum mu yoksa yüksek olması sorun mudur korkuyorum