23+3 haftalığım genelde bebek sağ tarafta ama benim bir yerde toplanıp şişmiyor arada dediğiniz şikayetler bende de var böyle karnım şişiyor patlıcak gibi oluyor geriliyor doktor normal bebek büyüyor karnın gerginlesiyor şikayetin bebekle ilgisi yok dedi Su iç bol bol rahatlatır dedi birde magnuzyum al dedi benimde vajinam şiş biraz önce ilk defa ağrıdı nette normal diyor ama bilemedim rahim büyüdügucu için olabilir mi acaba