elifuslu1002 GizemTml en geç 24 saat içinde doğum başlar ama nişan 1 ay önce de gele biliyor doğumdan 1 gün önce de haftanın yakınsa 24 saat içinde
Baybcan GizemTml benim iki gündür ara ara kahverengi leke geldi sancı yok dogum fa olmadı 39+3 um şu an
GizemTml Birbebismeselesi anladım ben 38+2 deyim nişanım geldi merak ediyorum doğum süresi nasıl işliyor diye kimi Nisan önce başlatıyor doğumu dedi ilk gebelik olunca açıkçası biraz cahillik de oluyo🙂
Birbebismeselesi Baybcan evet sümük gibi, jel gibi, kahverengimsi, pas rengi gibi bir akıntıydı , 2 gün aralıkla 2 kere geldi. Ben nişan oldugunu düsünmemiştim hatta kanlı olmasıngerekir diye düsündügüm icin ama öyle degilmis. Doktorum nişan oldugunu söyledi.
GizemTml Anneadayi89 evet benim de 38+2 deyim seninle aynı durumu yaşıyorum bir ara sancım oldu nişan öncesi 7 8 dakkada bir ama 2 saat sürdü geçti yalancı sancı diye umursamadım bide doğum sancısıni daha şiddetli bekliyorum açıkçası doktor da 2 3 dakkaya düşerse gel dedi geçti ara ara baskı hissi var ama net bir belirti yok çok merak ediyorum doğum ne zaman olacak diye ama işte ufak bişey de gidip de alttan sürekli muayene olmak da istemiyorum çatı muayenesi sırasında acıyı biraz fazla hissettim ve sonrasında kanama oldu acikcasi pek sıcak bakmıyorum mecburiyeti dışında
Birbebismeselesi GizemTml bende nişan gelince dpgum oluyor en fazla birkaç güne sanıyordum ama degilmiş sanırım öyle. Ama sizin zamanınız gelmiş zaten artık☺️ Benimde ilk hamileliğim hergün yeni birsey öğreniyorum☺️
Anneadayi89 GizemTml bende aynen sadece bazen adet sancisi gibi geliyor ama kisa süreli geciyor bu 2. gebeligim benim ilkinde hic nisanim gelmeden suyum gelmisti 38+4 de dogurmustum bunda tik yok bugün rüyalarima girdi hastanede doguruyordum 😄 daha var heralde .. kimi nisandan hemen sonra doguruyormus bazilarida sürüyormus 1 hafta
GizemTml Anneadayi89 ay evet işte bende çok okudum değişik doğum hikayeleri var herkesin ki farklı oluyor ama ya acı eşiğim yüksek sanciyi hissetmezsem acilmam 3 cm olana kadar hiç bişey hissetmedim mesela yolda falan doğurmak istemiyorum 🙂😂