Gizem1_ Gebeliğin ilk aylarında nasıl uyuyorsunuz kizlar sol tarafa doğru yatın diyorlar ne kadar doğru acaba 🌼🌼🌼🌼🌼🌼
ikkrk91 Gizem1_ 24. Haftadan sonra tavsiye ediyorlar doktorlar sola yatin diye. İlk aylarda nasil yattiginiz cokta onemli degil
Deletedmom_12 Bende 30.haftadan sonra diye duymustum Sola yatmaniz gerekiyor diye Ama isterseniz hekiminize bi sorun o daha iyi yönlendirir
Papatyaa_01 Bazen sağ bazen sol bazen yüz üstü ama karnımı tam yere değdirmemeye çalışıyorum sırt üstü yatmayı sevmem zaten uyurken :) karnımız çıkınca zaten istediğim şekil yatamayız mecbur sol :)