Biz kulaktan ateş ölçer kullanıyoruz ama çok önermiyorum. Ard arda ölçümde yanlış yanıt veriyor. Braun marka bizim. Annem kanser tedavisi görürken ona almıştık ben aldım kullanım bitince. Koltuk altından daha doğru diye düşünüyorum. Corona olduğumda onda 40 derece çıkıyordu diğerinde 39.8 fark az olsa da yine de ikisini de deniyorum 😂