Ayse68 Yardımcı olurmusunuz, ben yurt dısında yasıyorum burda sıralama baska mesela hemen hastaneye gıdıp keseyı goremen en fazla 7 veya 8 hafta hamıle olman lazım ve ben suan daha tahmınen 5 hafta hamıleyım. Dıkkatımı ceken ve asıl sorum bu suan gobegımın sol tarafı daha sıs, sag tarafdan ve ara ara adet sancısı gıbı agrılar gırıyo her an hasta olcakmısım gıbı, ve yemek yersem hemen sıskınlık yapıyo sızce bunlar normalmı? Suan 2 hafta sonra doktora gıtcem ve sabırsızlıkla keseyı ve kalp atısını duymak ıstıyorum. Adet donemım cok dusensız ve en son regl tarıh 29.08.2018
BeyzZaA Ayse68 benimde son adet tarihim 30.08.2018 bende yeni öğrendim sol tarafın şişliği normalmi bilmiyorum ama şişkinlik normal benimde hep adet olcakmış gibi ağrım oldu ve genelde sol tarafta
Figennn Ayse68 Neredesin canim yurt disinda, bende yurt disindayim. Cok kotu ya burada doktor isleri😐 cok seddetli mi agrilarin canin, rahim buyudu icin diyolar agri ola bilir ama yinede doktorlar bilecek
eCeCik Ayse68 henğz bebek boktacık kadar o yüzden belki rahmin dolaşıyordur. Ağrıların yerleşme ağrısıdır diye tahmin ediyorum
BeyzZaA Ayse68 ben keseyi görmeye gittiğimde göremedim doktor bu hafta alıcak benide inşallah görebiliriz ama 5 haftalık olmamalısın ben bile adet tarihine göre 4 ama doktora göre 3 haftalığım
Ayse68 Figennn Hollanda canım yok fazla sıddetlı degıl ara sıra sanıyelık ama o sıskınlık aklıma takıldı sen kac haftalıksın
BeyzZaA Ayse68 şişkinlik var tabiki hatta göbeğimi içime çekemiyodum ben ağrılarım şiddetli değil çok fazla saniyelik şuan ama ilk öğrendiğimde daha sıkıydı adet oldum olucam diyodum hep regl gününe göre 4 haftalık
Ayse68 Figennn Canım sende sol tarafta sıskınlık varmıydı ılk zamanlar ve yemek yedım an hemen sıskınlık hıssı oluyo normalmı
Ayse68 BeyzZaA Ama benım karmım sısıyo bısey yedıkten hemem sonra. Ama bıde suan fark ettım sol taraf daha sıs😭
Ayse68 BeyzZaA Ben happy mum ındırdım orda 4 hafta 6 gun yazıyo yenıyım benmı yanlıs yapıyorum sen nasıl hesapladın?
Figennn Ayse68 Karnim şiş ti canım benimde ve ağrım oluyodu adet olucakmışım gibi, ben hatta adet olucam sanmıştım
BeyzZaA Ayse68 benimde hep sol tarafım ağrıyodu dediğim gibi halada oramda ağrı ben zayıf olmadığım için o farkı göremiyorum eminim benimde oram daha şişkindir korkma yani hatta düşünüyodum bebek ordamı diye
BeyzZaA Ayse68 benimde 4 hafta 5 günlük yazıyo 😂 ama direk adet tarihinde hamile olmadığın için doktora göre öyle olmuyosun ben gittim 3 haftalık daha çok küçük dedi
Ayse68 BeyzZaA Bende oyle dusundum bebek ordamı dıye okuduma gore sol taraf sıskınlık dusuk veya dıs gebelık olabılırmıs. Suan merak ettım bırsey var yumurtacıkların oldu yerle karın bolge arasında fazla bı mesafe varmı. Kusura bakmayın turkcem ıy degıl belkı yanlıs ıfade edıyorumdur umarın anlamısınız cunku dıs gebelık heme yumurtacıklar oldu alanda oluyomus oyle okudum.
BeyzZaA Ayse68 yumurtacıkların olduğu yerle karın bölgesi arasında çok bi fark yokta bemde bi endişelendim şimdi sol tarafım ağrıyo diye dur bende bi araştırıyim bişeyler anlarsam yazarım
BeyzZaA Ayse68 sol taraf şişliği gazdan oluyomuş büyük ihtimalle yada enfeksyon veya kist varsa o tarafta oluyomuş canım düşük dış gebelik olabilir yazmıyo karnında kötü bir ağrı varsa kanamam varsa boynun omzun kötü bi şekilde ağrıyosa bu dış gebelik belirtisiymiş bunu bile yazarken sol kasığım ağrıyo inşallah sağlıklı bebişlerimiz vardır bir sorun yoktur canım