Kızlar 30+2yiz bugün vajinamda ara ara ağrı oldu akşam olunca daha sık olmaya başladı hiç bu kadar sık olmamıştı korkmalı mıyım yoksa normal mi? Daha önce doktoruma sorduğumda onlar kramp normal olması deyip magnezyum vermişti ama günde bir kez ya oluyordu ya hiç olmuyordu. Bugün ekstrem bi durum var sanki. İkizler için bu haftalarda normal mi böyle olmam acaba? Daha iki gün önce muayenem vardı rahim ağzı uzunluğum çok iyiydi. Yine de korku sardı