Napıyorsunuz kızlar hamileler doğuranlar yada hem hamile hem doğuran anneler (yani benim gibi)😃 nasıl gidiyor hamilelik bebeği olanlar nasıl gidiyor, benim oğlum çok yaramaz üstüne karnımdaki çok yoruyor beni baya hareketli geçiyor benim için. Sürekli uyuyuyorum midem çok bulanıyor ya gülüyorum ya ağlıyorum çok değişik ruh halleri içerisindeyim😃sizin nasıl geçiyor 😍 bir yandan sütten kesme çalışmalarına başladım nasıl üzülüyorum yavruma ya😓😓