Sevvl Elifazad ben duydum ikisinide 6+,5 te bende 16_hmyr_16 aynıyız hemen hemen bende 7+4 kalp atışlarını geçen cuma duydum ikisinide çok iyiyim ama korkuyorum ikiz gebelik riskli diyorlar birinden birine bişey olacak diye korkuyorum
Elifazad Benimde tam 7haftalik iki kese var dedi doktor ama henüz kalp atışlarını duymadik siz duydunuz mu 🥰
mor_menekse1 Elifazad biz 9 haftalıkken duymustuk tek yumurta ikizlerimi :) Saglıkla gelsın minikleriniz 🌺
16_hmyr_16 Çok teşekkürler cumartesi duyucaz kalp atışlarını İnşallah Allah hepimize sağ salim kucagımıza almayı nasip etsin 😊
Essraanil Sevvl tek yumurtamı canım ? Ben de 7+2 yim elim yüreğimde öylece bekliyorum.şimdilik sorun yok ama insan endişeleniyor
16_hmyr_16 Essraanil bir kez doktora gittik heyecandan tek mi çift mi sormayı unuttuk cumartesi öğrenicem inşallah
Sevvl Essraanil hayır benimki çift yumurta aynen bende o sekilfeyim bir tehlikeli zamanları atlatsaudik Allah’ın izniyle
16_hmyr_16 Benim daha önceden bir düşüğüm oldu dediğiniz gibi insan tedirgin oluyo bu ara mide bulantısı halsizlik de arttı
Sehrbnon122 16_hmyr_16 biz 27 haftalık olduk mide yanması da olmasa mükemmel geçiyor olucak ama malesef bu mide yanması beni bitirdi :(
Bergenim Sehrbnon122 mide yanması için salatalık ye ben öldüm öldüm dirildim gece yarıları yerdim azda olsun dindiriyo doktora.gittim.mide.koruyuxu.hap yazdı bin kere maşallah sübhanallah mide yanması.eksimesi.kalmadi.ama.kati yemek yedim zaman direk israf etmem lazım.modeme.tokaniyo.
Bergenim Sevvl valla iki tane siyah bişey var 😁😁 tam bilmiyorum önce.tek dendi sonra çift dendi halada.domtota sormadım sadece hep sağlıklarını merak ettim için
Sehrbnon122 Bergenim bende sadece gaviscon surup iyi geliyor su bile içsem midem yanıyor hem bide zaten vitamin hapı omega3 ilacı kullanıyorum baska hap yiyemem iğrendim resmen ilaçlardan