23 haftalıkken başladım 28 haftadayim haftada bir vuruluyorum çok korkmuştum yorumları okuyunca ilk hastahaneye resmen gerginlikten ölçek gibi gittin ama azcicik yaniyo yani morariyor biraz otururken açıyor ama ne biliyim öyle bir acı çekmedim çok şükür hafif yani ne kadar daha kullanacagim bilmiyorum erken doğum riskim var