Gizeem45 Var mı nisanı dört gözle bekleyen annişleer ? Zamanınız naaıl geçiyor belirtileriniz var mı ? 🥰🧡
mirzam04 Gizeem45 sabırsızlıkla bekliyorum 8+2 günlük olduk doğum 12 nisan görünüyor hayırlısıyla inşallah belirtim halsizlik var hiç birşey yapasım yok düzensiz uyku çok fazla göğüs ağrısı arada kasık ağrısı
Serapmehmet_19 Gizeem45 ayy bi sıralar hep böyle postlar açardım bend3 nisan annesiyim bebeğim şimdi 5 aylık olucak inşallah, zaman kadar hızlı yaa duygulandımm, sizlerde sağ salim kavuşun yavrularınıza inşallah ❤️🤲🏻
Iremdemr Gizeem45 12+4 olduk kasıklarım biraz ağrıyor bir de enfeksiyon oldu sanırım. Zamansa hiç geçmiyor kuzum sabırsızlanıyorum ♥️♥️
Tugbaaa34 mirzam04 benimde 8+2 sağlıkla kavuşalım inşallah.benimde halsizlik sürekli uyuma isteği bel ağrım oldu dünde normal mi bilmiyorum
Gizeem45 mirzam04 Tugbaaa34 Günaydın 🥰 Sanırım sıcaklarda etkiliyor gerçi ben çok fazla bisey hissetmiyorum 🤭😊
mirzam04 Tugbaaa34 dikkat et devam ederse doktora görün söyle doktoruna inşallah sağlıkla alırız kucağımıza bebişleri 😊
Gizeem45 Serapmehmet_19 Insaah bize de nasip olur zamanında kucagımıza almak 🥰 Huzurla büyütün miniğinizi 🧡
grego05 Gizeem45 40 hafta olunca 5 nisan gösteriyor Gönlümde 5 nisandan yana tabi nasıl olur bilmiyorum belki Martta gelir :)
Zeyna88 Ben de 7 haftalık bir nisan annesiyim. Tam 40 hafta 23 nisana denk geliyor🎊🥰 aşırı halsizim kızlar, karnım davul gibi şiş, sanki 3-4 aylık hamile gibi🙈
Gizeem45 Iremdemr bizde 14 haftalık olduk teyzemiz doktor kasık ve bel ağrılarının normal oldugunu söylüyor akıntında degisiklik yoksa korkma 😊