Slaaa34 Arkadaşlar giden varmı bu hastaneye ? Erdem çamlıca hastanesi Dr. Vefa yılmazer hakında bilgisi olan ??
Arzu_yigit Bende Erdem Çamlıcaya gidiyorum insallah doğumu da orda yapıcam Asuman sevük doktorum çok iyi çok tatlı bir kadın çokta ilgili tavsiye ederim