Buse01 27+2 haftalik hamileym cocugumun ultrason fotografini aldik yuzunu yakindan cekmisti doktor masallah esimin ailesi ful kendilerine benzetti sanki anasi ben degilim halbuki alakasi yok yani cocugun bide yuzu filan kime bnzedigi ultrasonlami karar verilir yani sinirim bozuldu bnmde hicbise demedim
BeyzZaA Buse01 hahahhah 😂😂 valla belki kötü gelin gibi görüncem ama bende bebişimin hiç o tarafa benzetilmesini benzemesini istemiyorum aynı annesi yada babası desinler aynı kaynanan kayınpederin görümcen demesinler 😁😁
Sultan42 Buse01 sen bide doğsun öyle gör akrabalarında nekadar insan varsa benzetirler ama sanki o çocuğu başkası doğurmuş 😂😂😂
Aybukealtintas Buse01 Benzesin be canım nolucak, sonucta sende onlara benzeyen bir adamı sevip evlendin yani, ki benzemesi kadar dogalıda yok, bırak yeterki bebişin saglıklı olsun🙏🤗
desagr Buse01 Valla bizimkinde de eşimin tarafı bana benzetti çok da hoşuma gitti açıkcası 😃 alnındaki genişliğe kadar bana benzettiler 😍 bakalım doğunca görücez inşallah
FatmaAzra_ Yahu ne değişik fikirleriniz var 😊 senin evladin herkeste biliyor ki bu senden çıkacak. Dedesi babaannesi benzetsinler kendilerine ya da tipki babasi desinler yani Allah in emri mi kadina benzetilmesi ya da kadinin tarafina benzetilmesi hayirli olsun saglikli olsun kime benzerse benzesin ne farkeder böyle seyleri polemik yapmayin kendinize dert etmeyin gerçekten cok mantiksiz. Kocaniz da dese ki hic istemiyorum karimin Ailesini bana benziyor demesini öyle dese ne yaparsiniz? Ne demek o ne var benim ailemde benzesin diyeceksinizdir mutlaka lütfen empati. O sizin oldugu kadar kocanizin da çocuğu unutmamaniz dilegiyle.
FatmaAzra_ Ha ultrasonda ben daha cok cin aliye benzetiyorum oglumu çünkü hic bişey belli değil onlar heyecanla soyleyivermişler şahsen o cirkin ultrasonda bana benzetseler daha zoruma giderdi takilma canım 😂
CansuOztomurcuk Çocuk büyümeden kime benzeyeceği pek belli olmaz. Herkes doğar doğmaz, ya da sizinkiler gibi ultrasondan birilerine benzetiyorlar hayret ediyorum. 😏😄
Ecrinimleyla Buse01 ayy canım takılma böyle şeylere bugün aynı resmî bana da verdiler bende burnunu falan eşime benzetttim. 😂😂 o da baya mutlu oldu Gül geç öyle diyenlere 😂
Pelinzade Vallahi ben kaynanama benzesin isterim güzel kadın kızım olacak kaynanamı severim iyi kadındır görümcelerim de güzel kadınlar ama bahtı güzel olsun canım o konuda çekmesinler hiçbirinin bahtı güzel değil bence bunlar değilde şansı bahtı güzel olsun diye dua edelim kime benzerse benzesin sonuçta bizim yavrumuz
Nslhnfdn Buse01 29 haftalik hamileyim daha yuzunu goremedim ben buyudugu icin vucudunuda tam olarak goremiyorum. Keske gorseydim de birine benzetselerdi
DahIia Buse01 Bence ultrasonda yavrunuzun yüzünü gördüğünüz için Mutlu olun. Benim de oğluşumun fotoğrafı var bakıp bakıp seviyorum çok merak ediyorum doğduğunda nasıl olacak . Bir kere gösterdi yüzünü sadece ☺️ Benim de amcam yengem bana benzetti ama ben de eşime benzetiyorum aslında biraz kendime biraz eşime. Eşim esmer ben beyaz. Heyecanla bekliyorum tombişimi☺️