Kızlar 40+2 haftalık hamileyim bugün alttan muayene oldum lekelenmem oldu 3 4 saat sonra da sanıyorum nişanım geldi kahverengiye dönük sümüksü yapıda akintim oldu yani sancim pek fazla yok acile gitmem gerekir mı yoksa sancı falan beklemeli miyim bugün nst baglandim sancilsrim normal duzeyde cikti ultrasonla bakti doktor hersey normal dedi gönderdi