Dün gece 3 gibi nianım geldi ardından düzenli aralıklarla sancım başladı. Sabah 8de 10 dk bire düşünce hastaneye geldim 8den beridoğum salonunda kaldım açılmam en son 1 cm di sancılar 5 dkkada bi düzenli 100lerde. Doktorumda kendi sancılarımla doğum yapmam adına suni yada fitil ile destek vermiyor. Benim kız iyice nazlı çıktı aynı durumu yaşıyan varmı bu arada 40+4üm.