Azizenurrr Merhaba bayanlar ben biberon ve emzik takımı alıcam ilk gebeliğim olduğu icin istiyorum ki en güzeli olsun ve nereye baksam avent yazıyor kullananlar var mı aranızda biraz yardımcı olur musunuz? Ve yahutta bu daha güzel dediğiniz bir marka💕😊
Melikeb19 Azizenurrr kesinlikle lansinoh aventi de aldık köşede duruyor almak istemedi en yumuşak en yakın lansinoh
EmelBG Azizenurrr Suwenex ve avent çok diyorlar canım kullanış olarak .Benimde ilk cam biberin çok hoşuma gidiyordu avent aldım emzikte avent aldım soothie olandan .Suwenex büyüyünce alırım olmadı görsellerinde güzel onun hem 🎀🎊
YesimDemirturk Canım biberon konusunda kesinlikle avent diyebilirim ama emzik konusunda bebeğin hangisini alacağı hiç belli olmuyor belki 10 15 tane emzik degistireceksin ve basit market emziğini alacak 🤷 belli olmuyor yani
Ayseguls Tomme tippe veya mimijumi anne memesine en yakın biberon diye geçiyor. Ayrıca kolik bebeklere göre tasarlanmış ben bir kaç yerde aventten sonra memeyi bıraktı bebeğim diye yorumlar okudum o yüzden mimijumiden aldım inşallah işe yarar