Fubsa BN çamaşır suyu ile yapmıştım 30 40 tane test yaptım hep negatifti annem bana çamaşır suyu dene dedi denedim aşırı kopurdu sabah ilk idrarda yine test yaptım negatif bir gün sonra kabartma tozu ile denedim baya kopurdu yine test yaptım ve yine negatif en son kan tahlili verdim ve 6 haftalık olduğunu öğrendim iki ay bana zülüm gibi geldi ama hamile olduğumu rüyamda da gördüm hissettim de amabi türlü çift çizgi görmedim kanda öğrendim eve geldim yine test yaptım yine negatif ti 14 haftalık oldum yine yaptım yine negatif bazen idrarda çıkmıyor mu yada testler mi bozuk bilmiyorum BN 50 60 TL verip bi tane test çubuğu aldığımı biliyorum teste vereceğim parayı ilk şüphe de kanda verseymisim keşke diyorum simdi