Umutluanne1 Herkes merhaba . Kızlar yemek yedikten sonra akşam 1 saaat bile yediklerim midem de durmuyor hemen istifra ediyorum. Bebek biz yemek yer yemez alacağını alıyor mu acaba çok merak ediyorum. Nasıl beslenecek bu şekilde anlamıyorum
Bluesky-mom Umutluanne1 bebek senin depolarından kullanıyor. Ona birşey olmaz rahat ol. Ama olan sana olur. Sen vitaminsiz kalırsın halsizlik baş ağrısı yapar. Bende 19.haftamdayım hala mide bulantısı kusma devam 😔
aysee_aktass Umutluanne1 ah canım ah 6 aylık olduktan sonra geçti bulantım kusmam senin yine 1 saat duruyormuş miğdende ben ağzıma aldığım aça yutmadan kusmaya koşuyordum suyla beslendim sadece suyu bile çıkarıyordum bende üzülüyordum bebeğim nasıl beslenecek diye ama öyle değilmiş o iş😄 bebeğin yediklerimizle alakası yok senin daha gebeliğin yeni bisey olmaz bebek sadece kanındaki vitamin leri alıyor onlarla besleniyor içini rahat tut
Dilanmeva Bende suanda 13 hafta olcam ama hala ılacsız hayatım zından gıbı ve malesef tansıyon dusuklugumde var sızdede oylemı
Umutluanne1 Dilanmeva evet benimde tansiyon 10/6 hep . Besleniyordur herhalde bebişlerimşz yaaa kusmak zaten kötü bir duygu birde insan korkuyor
Umutluanne1 Cansu355 2-3 yudum soğuk süt iç o bir tık yanmaya iyi geliyor . Besleniyorlardır umarım bebişlerimiz
Umutluanne1 Cansu355 başka da ne iyi gelir bilmiyorum rennie diyorlar birde ilaç . Valla kusmak zor yanması zor inşallah bebeklerimiz düzgünce besleniyordur . İnsan kendini suçlu hissediyor bide 😔
Cansu355 Umutluanne1 Aynen yaa gecen gun balkonda oturup bi saat aglamisliigim var bebek beslenemiyo die oturup agladim resmen. Gorumcem de diyor ki oyle dusunme o bi sekilde senin depolarindam besleniyo merak etme ac kalmaz bebek demisti
Umutluanne1 Cansu355 inşallah yaaa depolar da bi yerde bitecek ondan korkuyorum inşallah bi an önce biter bulantılarımız . Bebeklerimizin de gelişimini etkilemez inşallah 😔🤲🏻
Umutluanne1 Bluesky-mom 16 da bitme umudum vardı 19 a çıktı 🤦🏼♀️😔sanırım en kötüyü düşünmek lazım yoksa hayal kırıklığı 🤦🏼♀️Depolar da bir yere kadar idare edecek maalesef ki kilosu falan iyi mi senin bebişin bizim daha kilomuzu bile söylemiyorlar
Bluesky-mom Umutluanne1 16 haftalıkken 140 gram civarıydı boyu 17cm di çok kustuğum halde böyleydi. Yani merak etme o besleniyor senin depolardan sen kendin iyi beslenmeye bak az az sık ye. İnşallah geçer
Umutluanne1 aysee_aktass ay sağol canım Allah razı olsun vallahi içim rahatladı . Birde tüp bebekle hamileyim zar zor elde ettim kendime kızıyorum ne varda miden bulanıyor diye ama o bulantı geldi mi tutabilene aşk olsun valla
aysee_aktass Umutluanne1 sen hiç üzülme o her şekilde besleniyor yemekler den ziyade dolapta soğuk meyveler bulundur üzüm özellikle buz gibi onları ye iyi oluyo bide bulantın olunca ağzına naneli mentollü emilecek şekerlerden at 🤙🥰
Umutluanne1 Bluesky-mom ay Allah razı olsun canım içimi rahatlattın valla . İnşallah sağlıklı sıhhatli evlatlarımızı kucağımıza alırız bi şekilde geçecek bu günlerde sabır 😥
Umutluanne1 aysee_aktass ah o yediğim naneli poloların haddi hesabı yok 😀onlar iyi olsun da artık bi şekilde geçecek bu günlerde canım sabır artık 🙏🏻😍
Umutluanne1 Cansu355 topaç olsunlar ana kuzuları ❤️Hem güzel hem stresli hamilelik süreci çok değişik yaaa