GizemTml çatı muayenesinden sonra mı nişanın geldi? Benimde dün kontrolüm vardı 2cm açılma var sadece, eve geldikten 3-4 saat sonrada pembe yoğun kıvamlı akıntı geldi bir kaç defa, sonra koyu sarı sümüksü akıntı geldi, şimdi normal herşey, sancı vs’de yok bu gelenler nişanmıdır acaba?