1233466777 Çok afedersiniz kızlar 38 haftayım sürekli böyle kıvamsı pis bi akıntı geliyor kan veya pembelik yok sarı sümüksü anlamadım nişan olabilir mi
Dmttthemum 1233466777 büyük ihtimal doğumun başlamış canım ben geçen sene bu şekilde erken doğum yapmıştım anlayamamıştım akıntı sanmıştım ilk gebeliğin olduğu için doktorunu ara istersen
Dmttthemum 1233466777 benim üç gün boyunca böyle sarımsı yeşilimsi akıntı geldi sürekli dördüncü gün suyum geldi ben maalesef çok erken olduğu için bebeğimi kaybettim senin yerinde olsam doktora sorarım veya giderim