teachersrn ilk olacak 29 yaşımdayım ben. Yeni öğrendiğimiz için henüz karar aşamasına geçmedik. Doktor en az 6 ay iyileşme süreci olur zaman kaybetmeyin dedi. Doktorum da hsg sonrası tüpler açılıyor 2-3 ay daha doğal sonra aşılamayla sürece başlarız dedi. Ameliyatın risklerinden de bahsettiler. Korktuk açıkçası. Tekrar test verecek takviyelerin fayda edip etmediğine bakıcaz. Daha önce herhangi bir takviye almadık hiç.