Benim oğlum da solunum sıkıntısından dolayı 4-5 gün yattı o zamanlar Allah biliyo ya geçmiyordu zaman dünya durmuştu sanki. Saat dk sayardım küvezde görmek için ona her baktığımda ağlardım. Ama her şey insan için alıp eve geldiğimde bir kere of demedim ağlamasına gazına uykusuz gecelere. Çok zor biliyorum ama geçecek geriye çocuğunun senin için ne kadar kıymetli olduğunu anımsayacağın bir anın olacak. Korkma en geç 1 haftaya kavuşursunuz. Allahım yardımcın olsun