Ayseseray25 Kızlar 25 haftalık hamileyim bu haftalarda diş çekip veya dolgu yaptıran varmı artık dayanacak gücüm kalmadı
Tubacngl Ayseseray25 Bende şuan 25+2 deyim 2 haftadır diş ağrısı çekiyorum ve tedavi oluyorum 2 dişe kanal tedavi +dolgu oldu bi sorun da olmadı ama doktor onayını istiyorlar muayene bile etmiyor çoğu yer
Ayseseray25 Tubacngl teşekkür ederim cevap verdiğiniz için peki diş röntgeni istiyorlarmı yada yaptırdınızmı
Tubacngl Ayseseray25 Yok bebeğe zararlı diye istemediler 2. Kez gittiğimde bi aşamada çelik yelek giydirdi bebeğe zararı olmasın diye
Nebis @“Ayseseray25” ağrı çekmek daha skinti ve daha zararlı olabilir röntgen çekimi yapmıyorlar doktor onayıyla tedavi yapılıyor ben yaptırıyorum 28 haftalik
Ayseseray25 Nebis teşekkür ederim yarın doktorum onay kağıdını göndericek ona göre gidicem artık hem hamilelik hem diş ağrısı çok zor mahvediyor
Tubacngl Ayseseray25 o kadar diş ağrısını çekmeye değmiyor canım keşke daha önce gitseydim dedim er yada geç yaptıracaksın zaten gittikçe şiddeti arttı bende
Ayseseray25 Tubacngl benimde şuan tek keşkem o gerçekten gün geçtikçe daha fazla artmaya başlıyor ağrı bidaha hamile kalsam hepsini yapmadan kalmam 😂😂
Tubacngl Ayseseray25 öyle diyosun ama erteliyosun sürekli bir an önce git canım bi kaç gün düzelse bile sonra ağrıyo 😊
Ayseseray25 Tubacngl bugun gittim canım dişçiye iltihap var çekemem dedi antibiyotik verdi onu kullanıp 1 hafta sonra çekmeye gidicem ozamana kadar dayanırım inşallah 😏🤦♀️