Busel aynıyız canım benimde 1 kürtajım 2 düşüğüm var şuan 5+2 yüz ve çalışıyorum sürekli ayaktayım öylemi eve geldiğimde ayaklarımın ağrısından duramıyorum ve gün sonunda kasıklarımda ve belimde ağrı oluyor. Dünde hafif kahverengi leke geldi korkuyorum yine aynı şeyler olacak diye. Kimseye söylemedim bende