Anneyedairr aynı şey benim başıma da geldi çok korktum ilk Gebeliğim olduğu için doktora gittim 2 hafta üst üste hiç bi sorun yok dediler. Sonra nazar değdirdim kendime 3 hafta bulantı yaşadım.. şimdi iyiyim şükür. İçin rahat etmiyorsa git bi doktora için rahatlasın kendini strese sokma 😇