Arkadaşlar benimle aynı durumu yaşayan var mı ? Sürekli ağlıyorum en ufak değerim 2 ye katlamadı diye 2 gündür ağlıyorum . Benim gibi hamileliğin ilk başlarınde aşırı duygusal olan var mı bir de eşim polis memuru ve göreve gitti 1 haftadır yok tek olduğum için veya hastaneye tek gittiğim için sürekli üzülüyorum . İlk kez anne olacağım kendime zehir ediyorum resmen takıntılarım beni rahat bırakmıyor. Sanki hep kötü bişeyler olcak diye korkuyorum . Hormonal etki mi yoksa gerçekten takıntılı mıyım bilmiyorum