Ravza0g öncelikle geçmiş olsun benim bebeğim dördüncü ayına girdi biraz şırıngaya serum fizyolojik çek çok hafif bir şekilde bebeğin dik pozisyondayken yavaş yavaş bi damla bi damla şeklinde sık burnuna uzun kollu ve patikli tulum giydir kafasını sıcak tut mümkünse şapka tak bazen bir bez ısıtıp hafif ılıtarak sırtına ayaklarına karnına koy terlerse biraz daha kolay atlatır ve o terledikçe üzerini değiştir en önemliside SÜREKLİ EMZİR ANNE SÜTÜ antibiyotik ve antiseptiktir hastalıklardan korur. Bugünde emzirme günü emzirme gününüzüde kutlamış olayım bu vesileyle