Ben hamileyken sıcak yağı şişeye dökmüştüm elime aldığım gibi patlamıştı komple karnıma gelmişti kızgın yağ ama hemen elbisemi uzaklaştırmıştım çok şükür yanık olmamıştı ama az bir yeri kızarmıştı ilk hamilelik olunca hemen doktora koştum tabi bana fotoğraf atsaydın da önemli bir şey olmadığını söylerdim demişti gülmüştü hatta fazla evham yapmaya gerek yok 🥰