Brn23 Sadece iki kere kan testi yaptırdım daha doktora gitmedim programa göre 7 haftalık hamileyim hiç bi belirtim yok sadece uykum geliyo acaba kötü bişey mi var diye düşünmeye başladım
durumom2022 Brn23 yarın 29. Haftamıza giriyoruz hiç bir belirtim olmadı 3. Trimestir artık zorluyor o kadar inşallah sizde kolay hamilelik geçirenlerden olursunuz ☺️
MadameHappy34 Brn23 merhaba bende 5+1 arada kasık ve bel agrısı hafif mide bulantısı o da çok nadir 🌝 bazen bende eşim de sen hamile olduğuna emin misin diyo 😅🤦♀️
Bussi Brn23 bacim kotu dusunme dua et sukret 🤣 doktor muayene de hersey yolunda dediyse tadini cikar bende 1 2 hafta mide bulantisi yasadim sonra hic bir sorun olmadı, yalnız son aylar sıkıntı buradan selam olsun🤣
Brn23 Bussi işte henüz daha doktora gidemedim yaşadığımız yerde özel hastane yok devlette sıra bulamadım memlekette gitçem bi kaç güne
Ayseaysa Brn23 bende de hiç belirti yoktu canım tam adet günümde test yaptım çıktı 5 haftalıkken kan verdim onda da çıktı kusma vesayri biseyde yaşamadım bebeğimde gayet sağlıkliydı
Haticeeklyc Ben hamileliğimi sıfır belirti sonucu öğrendim. Ne mide bulantım oldu şuana kadar ne baska bir şey 😂 ilk haftalarda ayakta uyuyordum sadece. 33 haftalık olduk çok şükür bir şikayetim olmadı hamilelige dair🥰
nilsmomy Brn23 kötü bir şey değil canım sadece şanslısın dua et bütün hamileliğin böyle rahat geçsin 😅🤲🏻
tazecikannee Benim sadece 6 ve 7 hafta zordu şuan 8 hafta normal geçiriyorum çok hafif mide bulantısı halsizlik var