Uzun kollu zıbın almayın sıfır ya da kısa kol alın çünkü tek zıbınla üşür bebek üstüne bisey giydirmek zorundasın kışın uzun kolun üstüne yine uzun kol giydirmek eziyet gibi oluyo giydiremiyosun toplanıyo icinde bebegede sanada eziyet. Onun dışında bende hep 1-3 ay aldim 4 tane tulum 2 3 tane alt üst takım aldim gerisi 3-6 6-9 karışık ama onlar az sonradan alırım. Simdi 2 3 tane yenidogan eklicem zıbın ve alt üst takım yeterli sonrasinda bebegin kilosuna boyuna göre ilerlersin zaten lazım olursa gelisimi nasil olucak bilmiyoruz çünkü