Hemdemmm 12+4 haftalık gebeyim eğilince sağ kasığımda batma oluyor acaba normal mi kendisinde olan varmı
Mervetnl Hemdemmm bende 12 haftalığım karnımı içime çekmeye çalışınca hareket edince sırt üstü yatınca falan bazen batma oluyor yaşayan var mı daha önce ya korktum bugün biraz 😞