Canim ben 25+2 ve bende 24 haftalıkken bir kaç gün hissetmedim doktoruma sordum 7. aya kadar normal dedi bana. Şu an bile hala çok az hissediyorum belki sabah 1 2 kere ve aksam anca o kadar. Bende çok stress etmiştim ama normalmiş bu haftalarda canim🥰
Lütfen arkadaşlar zaten cok tedirginiz hamileyken, arkadaşımız ayni durumda olan varmi diye sordu, yok benimki gumbur gumbur tepiyor yok benimki uyutmuyor beni yok benimki çok hareketli.. lütfen sizler yorum yazmayin ve arkadaşlarımızı daha çok stresse sokmayın!