Sinemkarq Haftadayım çok çabuk yoruluyorum yorulunca da aşırı bir mide bulantısı ve bel ağrısı yapıyor aynı durumda olan var mı neler yiyorsunuz enerji için
Novaa Sinemkarq Ben de 34+4 teyim. Genel olarak enerjim iyi ama son günlerde bazen günlük yürüyüş harici hiçbir şey yapasım da yemek yiyesim de gelmiyor🥲
Oznurozdemir Sinemkarq 35+3 deyim karnım pek yok halsizlik de ara sıra oluyor ama geceleri bi bel ağrısı tutuyor yatarken pek rahat edemiyorum
-MinikveAnnesi- Sinemkarq benim yorgunluk bacaklarım da var son 1 haftadır felan beni zor tasiyormus gibi hissediyorum sanki ve sinir sıkışması oluyor
izobellaaa-_- 35+2 hala enerjiğim karnın büyük mü oda ağırlık yapıyordur benim karnım yok gibi bişi o yüzden daha ne sırt ağrısı ne bel vs hiç bişi yok şükür bazen enerjim düşünce iş yapmaya kalkıyorum enerjim yerine geliyor
Sinemkarq Öyle bir belim ağrıyor bugün resmen ağlıyorum ağrıdan yatarken de rahatsız ediyor bi taraftan bir tarafa dönemiyorum kalkamıyorum ağrı kesici içmeli miyim sizce bilemedim
Derins Bende şiddetli vücut agrısı halsizlik kasıklarda baskı uykusuzluk baş agrısı el ayak uyuşması var kısaca perişanım🤕