Anneyimmm34 Çok acıkıyorum ama vitaminlerdenmi anlamadım ki midem kötü oluyo gece çok yemek istemiyorum ama bebek aç kalırmı diye üzülüyorum bi taraftanda acaba böyle yaşayan varmı
kuzucumoglum Anneyimmm34 bende dedim bugün aynı şeyi bende bide bebek 1 hafta geri 20 olması gerekirken 19 acaba gecede mi kalkıp yemek yesem diyorum belki kilo alır bebiş