Emosoguz Hanımlar 34+0 bebeğim 3 kiloymuş doktorum kilosu fazla diyor böyle olan var mı? Şekerde yok bende genel de şekeri olanlarda oluyormuş böyle ama… İster istemez tedirginim
Annesininportakali53 Emosoguz şeker yüklemesi yaptırdınız mi gerçi şeker yok demişsiniz negatif çıkmış ama bir tık fazla yani şeker yoksa sadece kilolu doğar ve doğumu zorlastirir
Buketyusra Emosoguz bebeğiniz erkek mi? Benimde şekerim yok ama haftasına göre büyükmüş bana diyetisyene git dedi bütün gün yemek yesem neyse zaten sağlıklı besleniyorum bebeğe yarıyorsa ben napayım 😅
Kleopatraa Emosoguz Canım benimde öyleydi ve kız bebek olmasına rağmen şekerimde yoktu.. Doktor genetikte olabilir dedi 4 kilo doğum yaptım ben.. Hiç korkma bazı bebekler öyle oluyor için ferah olsun 🙂
berceste5155 Emosoguz benim de 35. Haftada 3 kiloydu şekerim de normal çıktı doktor demek ki iri yarı bir bebek olacak dedi bir dr benim bebeğime geç döllenme denilmişti başta doktor eski ultrason görüntülerini istedi belki baştan yanlış hesaplanmıştır bir bakalım dedi
Emosoguz Annesininportakali53 zaten normal yapamazsın böyle giderse dedi bakalım kaç kilo ile doğacak 💁♀️