Omur_2121 Minikbebis91 şu an 31+3 6. Haftadan beri mide bulantısı yaşıyorum asla durmadı mide yanması bzen oluyo normal yani canım
Minikbebis91 Omur_2121 başlarda çok bulantım olmadı şaunda da bulantı değil ne yesem midem yanıyor kusmadan rahatlamıyor midem 😔
Omur_2121 Minikbebis91 mide yanmaları normal canım bende şurup kullaniyorum şu an gaviscon o biraz rahatlatiyo doktoruna şöyle eğer uygun görürse yazar
minismom Minikbebis91 bende 18+5 haftalıgım ama dun geceden beri midem yanıo ssbahtan beride istifra ediorum gecmio yogurt yedm gecirmio napcm hic blmyrm istifralarım 5 haftadan beri yoktu rahattım ne guzel
Omur_2121 minismom benim ilk gebeligimde 6. Aya kadar sürdü 1ay çok rahattım. 8. Ayda tekrar başladı ama bunda asla durmak bilmiyor 32 haftalik olacam alalhim izni ile hâlâ devam ediyo
minismom Omur_2121 hadii yaa bulantı falan gecsede geri baslıo yani oylemi bende sewiniodum rahatladım die 😒
Omur_2121 minismom ya benim ilki öyle oldu herkesin bir olmuyo bünyesi ama bu gebeliğim de hiç durmadı sıkıntılı geciyo
minismom Omur_2121 Allah yardımcın olsun canım senin az kalmıs sag salim gelsinlerde gecer bu gunler 😊
Omur_2121 minismom tek temennimiz bu rabbim isteyen herkese nasip etsin bizede sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin hayırlısıyla 🤲