Leyla26-06 Hanımlar aranızda bebeğin sıvısından aldıran var mı hangi sebeple aldirdiniz bir sakıncası bebeğe bir zararı var mı acaba bilgi sahibi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim şimdiden teşekkürler ❤️
Qqqww Leyla26-06 merhaba dün yaptırdım bende şükür şu anlık bi sıkıntımız yok 3 lü tarama testimiz yüksek riskli çıktığı içim yaptırdık sonuç bekliyoruz
Leyla26-06 umena bende öyle biliyorum fakat cogalmazsa yapicaz dedi korkuyorum açıkçası cogalmazsa diye
Leyla26-06 Qqqww çok geçmiş olsun umarım iyi sonuçlar alırsınız bizimde suyu biraz az demişti doktorumuz yarın kontrolümüz var cogalmazsa sıvı alicaz dedi de endişeliyim nasıl yapılıyor peki
Qqqww Leyla26-06 teşekkür ederim amin inşallah korkulacak çok bişey yok 5 dakikalık bir işlem doktor kendisi yapıyor zaten ultrasonla bebeğe bakıyorlar aynı zamanda uzun bir iğneyle karnını dezenfekte ettikten sonra yapıyorlar stres yapıp korkmazsan çabucak bitiyor kan aldırmak gibi düşün onun gibi aynı