yuem_raak Hamile kalmadan önce sadece iki defa yaptım epilasyon ve hamile olduğumu öğrenince yapmadım artık . Hamileyken epilasyon yapsam tüyler icin, bebeğe zarar verir mi acaba yapayım mı bilmiorm😑😕🙊🙉🙈
scl yuem_raak kendi evinde mi yaptın canım? Ben güzellik merkezinde yaptırdım uzun bi süre şuan 15 haftalığım bebek düşünmeden önce bıraktım yaklaşık 5 buçuk ay oluyor sanırım hafif çıkmaya başladı eskisi gibi olmasada seyrek olarak. Doktoruma sorucam eve philips lazer aleti alıp sadece yüz bölgeme yapsam olur mu diye 😌
Obsesifk yuem_raak hamileyken yapılmaz normal bir güzellik merkezine gitseniz orasıda hamile olduğunuzu söylediğinizde seanslarınızı keserdi yapmazdı bunlar heryerde yazıyor ve hiç duymadım hamilelikte yüze yapılabilir diye bende 2 sene gittim taşındığım için bıraktım
yuem_raak scl aynen. Aldım makinayı evde yapıyorum ama bilemiyorum ya benimde 2seansa rağmen azalma var😄
yuem_raak baharclk canım hamile kalmadan önce yapmıştım şuan yapsam sakıncası var mı die soruyorum zaten şuan yapmıyorum zaten bebeğimi düşünüyorum çok şükür😘🌸😊😄
baharclk yuem_raak yok bence sormayin bile alette biyere kacmiyor killarda, dogumdan snra rahat rahat her trlu bakiminizi yaparsinz
AlmiraHilal Bende hamile kalmadan önce gidiyordum 2 seansim daha var ama gitsem kol bacak ve yuz icin bir zarari olur mu acaba..doktora sormayi da unutuyorum hep
yuem_raak Evet niyete kaçmıyor çok şükür ama keşke tüyler kacsa,😂 ama amaç doğuma temiz ve dertsiz olmak doğum dan sonra alması çok kolay koca karınla zor olur herhalde düşünceler çok farklı tabi