Bergenim Yahu bizim insanımız niye böyle boş konuşmayı çok seviyor anlam veremiyorum siz onların dediklerine bakmayın benimde son aylarda karnım düştü bu bebek bir haftaya kalmaz doğar dediler kızım 40.haftada suni sancıyle doğdu bıraksak daha dururdu yani siz dıktorunuz size böyle bir riskten bahsetmedği sürece kendinize sinir stres yapmayın olmayacağı varsada sizin stresiniz sinirinizden olur rahat olur aklınızı kurçalayan herşeyi doktorunuza söyleyin o varsa bir sıkıntı size söyler zaten dışardaki insanların söylediklerini takacak olsaydıkkk inanın benim için dıkuz ay bitmezdi hep kulaklarımı tıkadım doktorumun dediklerini dinledim her zaman unutmayın sizin hissetiğiniz herşey bebeğinize geçiyor en ufak bi gerginliğiniz bili onları etkiler bırakın rahat olun bebişlerde rahat rahat büyüsünler😎