Nagihan55 Merhaba kızlar yarın 40. Haftaya giriyoruz hala ne sancım, ne açılmam, ne de suyum geldi. Benim gibi olan var mı aranızda. Cinsiyetimiz kız☺️
Dilaraortacc1 Nagihan55 doktorun bekliyor mu hala bende suan 39+4 um hic açıklık ve sanci yok perşembe günü suni sanci verecek
Ela03 Nagihan55 yarın 40. Belirti yok yarın nat doktor kontrolum var hayırlısıyla kendi sancılarıyla gelsinler inşallah , denediginiz şeyler varmı gelmesi için
Alonewomen1 Aha bu ben artık sağlıkla hayırlısıyla doğsun istiyorum ya tükenmişlik sendromuna girdim resmen her hastaneye gittiğimde inşallah yatisim olur diyorum ama tık yok bizim cinsiyetimiz de erkek
Ozum12 Dilaraortacc1 39+3 ama bizimde açılma ve sancı yok çarşambaya kadar gelmezse gel suni sancı verelim dedi ben gelmezse suni istemiyorum dedim oda sezeryan o zaman dedi çünkü açılma ve sancı olmayınca genelde sezeryanda dönüyorlarmış ve o kadar acı çekip sezeryana dönmek istemiyorum dedim
Sena92 İlk gebeliğim 40+1 ne sancı ne nişan ne su hiçbir belirti yok yarın kontrolümüz var hayırlısı bakalım heyecan korku endişe 🥺
Zeyneptkgl Sena92 bnde sizinle aynı durumdaym 40+4 yarın bakılacak ya suni sancı verileck yada sezeryana alınack daha fazla beklermeyz dedi.Sizinkinin kilosu ne kadr ?
Sena92 Zeyneptkgl benim en başından beridir 2 hafta geriden geliyor geç döllenme olabilir demişti doktorum en son pazartesi gittiğimizde 3100 gr dı yarın tekrar bakılır
Dilaraortacc1 Ozum12 bizimki de yinede deneyelim normal doğum istiyorsan dedi bende korkuyorum sezeryana dönerse diye ama yinede sanırım göze alicam