Senaturk Hilalozc bize de demişti canım doktor 1 ay önce kontrolde biraz korkuttular down belirtisi falan diye ama sağlık ocağında ki ebe genetik olabileceğini söyledi şu anda orta sınırda
Emine67 Aynı şeyi banada söylediler 15 gün önce 3 hafta geriliği var diye genetik de olabilir diye söylediler. Şuan 36 haftalığınim hayırlısı ile sağlıkla kucağıma alırım yavrumu insAllah
Senaturk Çok fazla korkutuyorlar hemde kime gittiysek bacak boyu kısa bu bebek kesin down dediler o kadar korkuttular bu hafta gittim çokta kısa değil 1 hafta geri geliyor genetikte olabilir dedi