Filiz0611 e bebeğin iyi oluyor ama ben size emzirme atletini tavsiye ederim o daha kullanışlı oluyor atletsiz duramam ben emzirme sütyeninden daha kullanışlı oldu onu da e bebekten almıştım hepsi buradanin e bebek ürünlerine indirimi oluyor onları yakalarsaniz çok hesaplıya denk geliyor 90 tllik atleti 50 ye almıştım