Tugce96kk bende bulantı yapiyordu doktor mutlaka kullanman lazım kanının eksilmemesi lazım dedi o zmaan şurup yazın dedim yengemden biliyorum şimdi çok rahatım hani küçükken bir şurup icirirlerdi ya acı olurdu tadı öyle ama katlanilabilir küçükken kötü geliyordu o tat şimdi kafam rahat valla hap ağzıma etti benim