Meliisa aynı durumdayiz bütün gün memeden ayırmasın.sirf mama vermemek.icin yapışık gezdik koyar koymaz ağlamaya başlıyordu artık yemek yiyemedim akşam üzeri 5 gibi mama yaptım şimdi saat 8 hala uyuyor . Hemde mışıl mışıl. Sütümün olduğuna inanıyorum ben ama bebek.neden onunla doymuyor onu anlamiyorum atletlerin.hep süt icinse kaliyo göğsümde sızlıyor gün içinde dolduğu için bilemedim ya