Sizin içtiğiniz suyla bebeğin suyunun alakası yok malesef eğer akıntı şeklinde su hissederseniz doktorunuza söyleyin. Benim ilk gebeliğimde öyleydi 36 dan itibaren her gün bi bardak havuç suyu içtim sonuna kadar öyle gittim deneyebilirsiniz ama mutlaka doktor takibinde olun gelişimi yavaşlar büyük ihtimalle