Eldgrn imom içiyorum ben de ilk baştan beri ama eczanede bebeğin beyin gelişimi için çok önemli olduğunu söylemişti benim de içerken en zorlandığım vitamin kokusundan dolayı o yüzden ilk onu çok çok bol suyla hemen yutuyorum ağzınızda bekletmeden bol su ile yutmaya çalışın